Copyright Quantica720. All Rights Reserved.

Stakeholders Centered Coaching (SCC) Imbunatatirea garantata si masurabila a competentelor de leadership Sustinerea liderilor de succes pentru a deveni si mai de succes

Atunci cand companiile isi propun cresterea/imbunatatirea competentelor de leadership ale lidrilor din cadrul lor, cea mai populara abordare a factorilor de decizie este sa trimita liderii sa ia parte la programe/training-uri pe teme de leadership. O abordare care este in principiu despre invatarea unor lucruri noi (un proces cognitiv).

Problema principala a liderilor care au deja succes nu este ”KNOW-HOW” ci asa-numitul ”SHOW-HOW”. Cu alte cuvinte ei stiu deja ce au de facut, dar au dificultati in a pune in practica ceea ce stiu.

Iata ce a scris Marshall Goldsmith, considerat expertul nr. 1 in leadership din lume, intr-un articol  referitor la cele de mai sus:

”Oamenii nu devin mai buni luand parte la diverse "programe". Nu devin mai buni pentru ca ii asculta pe speaker-ii motivationali. Devin mai buni doar atunci cand isi aleg un lucru important de imbunatatit, ii implica pe cei din jurul lor si fac follow-up intr-un mod disciplinat. Schimbarile pe termen lung in eficacitatea leadership-ului implica timp, follow-up si disciplina – nu doar intelegerea principiilor.

Constientizarea acestor lucruri este critica pentru specialistii din HR si pentru lideri si reprezinta baza metodologiei folosita in Stakeholders Centered Coaching (SCC), care structureaza aceste concepte intr-un proces clar, compus din 7 pasi: implicarea celor din jurul unui lider pentru a-l ajuta sa devina mai bun in arii specifice, prin feedback consistent si follow-up. Din experienta noastra, atunci cand organizatiile fac din coaching un proces accesibil in cadrul organizatiei, rezultatele sunt extraordinare.” 

Faptul ca SCC si-a dovedit eficacitatea in cei 40 de ani de existenta pentru mai mult de 11.000 de lideri din companii internationale de pe 4 continente (mai mult de 95% dintre ei si-au imbunatatit masurabil semnificativ eficacitatea in ariile/competentele de leadership pe care si le-au ales) ne da increderea ce sta la baza propunerii noastre comerciale ”nicio imbunatatire – nicio plata”

Mai mult decat atat: statisticile si cercetarile complexe arata ca mai mult de 35% din rezultatele financiare ale unei companii se datoreaza culturii acesteia (restul de 65% se datoreaza altor factori precum mediul de piata, accesul la resurse, legislatia specifica, etc). Iar cultura unei companii este determinata in proportie de 50% si 70% de comportamentul liderilor acesteia. Asadar aceasta inseamna ca aproximativ 20% din rezultatele financiare ale unei companii sunt datorate comportamentelor liderilor din cadrul organizatiei. In concluzie: imbunatatirea calitatilor de leadership este singurul cel mai mare factor ce determina cresterea performantelor financiare ale unei companii.

Daca doriti sa aflati mai multe detalii despre cum sa investiti intr-un proces care va va garanta imbunatatirea dorita si masurabila a nivelului de leadership din organizatia dumneavoastra, ne puteti contacta la 0723.271.738 pentru a stabili o intalnire in care sa va sprijinim corespunzator.

Distribuie:
Ce spun pacientii nostri despre serviciile Quantica720°
Loading…